Attack - A támadóértékünk. Ez nagyon fontos, mert a mágiáink támadó erejétõl kezdve a fizikai támadásunkig sokminden függ ettõl.
Armor - A védelmünk értéke fizikai sebzésekkel szemben. A túlélés nyitja.
Discipline - A PC-k által használt skill-ek blokkolásának esélye (alapban 0)
Fortitude - A fizikai sebzésekre való ellenállásunk. Százalékos (alapban 0).
A. Rating - Támadási sebesség.
Attack Accuracy - A támadási pontosságunk.
Defense Rating - A fizikai védelmünk.
Dodge - A támadások elõl való kitérésünk esélye.
Attack Speed - Támadási sebességünk
Move Speed - Mozgási sebességünk
Block - Esélyünk a nem skill alapú támadások blokkolására.
Range - Fegyverünk hatótávja.
Armor - A védelmünk értéke fizikai sebzésekkel szemben. A túlélés nyitja.
Discipline - A PC-k által használt skill-ek blokkolásának esélye (alapban 0)
Fortitude - A fizikai sebzésekre való ellenállásunk. Százalékos (alapban 0).
A. Rating - Támadási sebesség.
Attack Accuracy - A támadási pontosságunk.
Defense Rating - A fizikai védelmünk.
Dodge - A támadások elõl való kitérésünk esélye.
Attack Speed - Támadási sebességünk
Move Speed - Mozgási sebességünk
Block - Esélyünk a nem skill alapú támadások blokkolására.
Range - Fegyverünk hatótávja.
STA | Életerõnket ebbõl számítják. | STR | Fizikai támadóerõnk (Knight, Berzerker-nél fontos) |
WIS | Manánkat ebbõl számítják | INT | Varázserõnk (Mage, Sorcerer és elementalist-nál fontos) |
AGI | Gyorsaságunkra és pontosságunkra van hatással, (Archer, Ranger, Hunter-nél fontos) | CHA | Karizma, a tárgyak +olhatósának esélyét növeli |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése