Szponzorált hirdetés

2009. július 15., szerda

Karakter adatlap

Attack - A támadóértékünk. Ez nagyon fontos, mert a mágiáink támadó erejétõl kezdve a fizikai támadásunkig sokminden függ ettõl.
Armor - A védelmünk értéke fizikai sebzésekkel szemben. A túlélés nyitja.
Discipline - A PC-k által használt skill-ek blokkolásának esélye (alapban 0)
Fortitude - A fizikai sebzésekre való ellenállásunk. Százalékos (alapban 0).
A. Rating - Támadási sebesség.
Attack Accuracy - A támadási pontosságunk.

Defense Rating - A fizikai védelmünk.
Dodge - A támadások elõl való kitérésünk esélye.
Attack Speed - Támadási sebességünk

Move Speed - Mozgási sebességünk
Block - Esélyünk a nem skill alapú támadások blokkolására.
Range - Fegyverünk hatótávja.

STA Életerõnket ebbõl számítják. STR Fizikai támadóerõnk (Knight, Berzerker-nél fontos)
WIS Manánkat ebbõl számítják INT Varázserõnk (Mage, Sorcerer és elementalist-nál fontos)
AGI Gyorsaságunkra és pontosságunkra van hatással, (Archer, Ranger, Hunter-nél fontos) CHA Karizma, a tárgyak +olhatósának esélyét növeli

Nincsenek megjegyzések:

Szponzorált hirdetés